Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2012

Ντιπ καταντίπ γίναμε....

Ανάρτηση τελευταίας στιγμής για ένα γρήγορο ντιπ γιαουρτιού που παντρεύεται υπέροχα με τα ψητά κρεατάκια που θα απολαύσουμε απόψε! Είναι πανεύκολο, δροσερό, πολύ πιο ελαφρύ από το κλασσικό "γιαουρτοσκόρδιον", light σε λιπαρά και θερμίδες και εμπνευσμένο από ινδική σουβλακερί που με έχει μόνιμη πελάτισσα!!!


Γιαούρτι στραγγιστό 2%
μαϊντανό ψιλ/νο
άνηθο ψιλ/νο
φρέσκια μέντα ψιλ/νη
αγγουράκι σε μικρά κυβάκια
καρότο σε κυβάκια
κόκκινη γλυκιά πιπεριά σε κυβάκια
αλατοπίπερο
λίγο ελαιόλαδο
ελάχιστο κύμινο για πασπάλισμα


Καθορίζετε τις ποσότητες σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας και την τελική ποσότητα που θέλετε να προκύψει. Τα ανακατεύετε όλα μαζί να γίνουν ομοιογενή, πασπαλίζετε την επιφάνεια με λίγο κύμινο και βάζετε στη μέση φυλλαράκια μαϊντανού ή μέντας για ντεκόρ. Φροντίστε να κάνετε γενναιόδωρη ποσότητα. Τραβιέται πάρα πολύ με το κρέας και είναι εύκολο να ξεμείνετε γρήγορα.....


Καλή τσικνοπέμπτη να έχουμε!!!! Περάστε σούπερ!!!


8 σχόλια:

  1. Καλή τσικνοπέμπτη να έχεις...μέντα στο γιαούρτι πρώτη φόρα ακούω!!!πρέπει να ταιριάζει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kalispera Sofi kai kalos se vrika.Sou grafo etsi giati kati ginete me ton blogger kai den mporo na grapso ellinika.Eida fos kai bika endiaferon to spitaki sou,irtha kai tha mino(san apili akougete)elpizo na ta leme taktika kai enoite oti tha grapso ti giaourtokatastasi.Na eisai kala kalo vrady.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μου αρέσει πολύ η πρότασή σου!Η μέντα αφήνει αφήνει καταπληκτική γεύση!!!Να περάσεις καλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ενδιαφερουσα συνταγη με τοσα μυρωδικα σε ντιπ..
    Καλως σε βρηκα,ελπιζω να τα λεμε,καλη τσικνοπεμπτη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τάνια μου, ταιριάζει πολύ!!! Όπως και ο δυόσμος επίσης!!! Στο συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!


    Ροδάνθη μου, σε υπερευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!! Είμαι πρωτάρα στη μπλογκόσφαιρα και ενθάρρυνση σαν τη δικιά σου μου είναι πολύτιμη! Να τη γράψεις και να την φτιάξεις τη γιαουρτοκατάσταση. Θα αποζημιωθείς!!!


    Ελενάκι, δίνει και βιταμίνες, είναι και χωνευτική. Ένα κι ένα για να ισορροπεί την κρεατοφαγία. Ελπίζω να τα πέρασες σούπερ!!!


    Γωγούλα μου, καλώς σε βρήκα! Εννοείται πως θα τα λέμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέλειο το ντίπ σου, μου αρέσουν αυτά τα ελαφριά, εμεις το φτιαχνουμε με δυόσμο και είναι πολύ δροσερό. Φιλιά :))

      Διαγραφή
    2. Πολύ ωραία η ιδέα με τον δυόσμο Εύη μου!!! Έχω υπόψιν μου να την πραγματοποιήσω με πρώτη ευκαιρία!!!!

      Διαγραφή
  6. Οτιδήποτε έχει μέσα γιαούρτι είναι δροσερό και νόστιμο!! Καλώς σε βρήκα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή