Τετάρτη 1 Ιουνίου 2011

Περάστε μέσα....... Κερνάω!!!!!!


Τις καλησπέρες μου!!!!!!!!

Η είσοδος μου συμπίπτει με την είσοδο του καλοκαιριού λοιπόν! Όχι πως τόσες μέρες κρυώνουμε αλλά τώρα υποδεχτήκαμε το καλοκαίρι πια και επισήμως. Ένα καλοκαίρι μάλλον αμφιλεγόμενο και σίγουρα αβέβαιο δεδομένου ότι στο τέλος του τα πράγματα στην πανέμορφη, κατά τα άλλα, χώρα μας ίσως είναι τελείως διαφορετικά σε σχέση με ότι έχουμε βιώσει μέχρι στιγμής......

Η αφεντιά μου λοιπόν, φύση αισιόδοξη, καλλιτεχνική και κάπως.... τρελούτσικη, θα σας κάνει παρεούλα απο 'δω και στο εξής σε μια προσπάθεια να πάει κόντρα στην κακή ψυχολογία και στα προβλήματα της καθημερινότητας  έτσι όπως αυτή έχει διαμορφωθεί.  Η ενασχόληση με πράγματα στα οποία χρησιμοποιούμε τα χεράκια μας και το μεράκι μας για χάρη των άλλων είναι σίγουρο αντικαταθλιπτικό. Όλοι μας έχουμε ανάγκη από μερικές στιγμές ξεγνοιασιάς άλλωστε.....  Όσοι πιστοί προσέλθετε!

Τα τελευταία χρόνια λοιπόν (προς αποφυγή παρεξηγήσεων.... είμαι πιπίνι!!!) έχω ασχοληθεί πολύ με... κουζινοσκαλίσματα! Έχω ψάξει, έχω πειραματιστεί πολύ, είχα τραγικές αποτυχίες καθώς και ανέλπιστες επιτυχίες, εξακολουθώ να κάνω ανω κάτω την κουζίνα και αποφάσισα ότι ήρθε η ώρα να συγκεντρώσω πια και ηλεκτρονικά ένα, χαοτικό μεν πολύ αξιόλογο δε, αρχείο από χαρτιά λεκιασμένα με τα ανεξίτηλα ίχνη των καμωμάτων μου, όλων των πιθανών χρωμάτων, σχημάτων και μεγεθών που βρίσκονται σκορπισμένα σε όλες τις γωνιές συρταριών, ντουλαπιών και τσαντών μου καθώς οτιδήποτε νέο ανακαλύπτω!!!!!

Σημαντικές λεπτομέρειες που πρέπει να γνωρίζετε όσοι κοπιάσετε στο μαγαζί ετούτο:

-Είμαι ολοκαίριο μέλος της.... μπλογκόσφαιρας και παντελώς άσχετη, πράγμα που σημαίνει ότι ακόμα ψάχνομαι για βασικές λειτουργίες και ρυθμίσεις. του συστήματος. Σύντομα θα το κατέχω πολύ περισσότερο το άθλημα. Μέχρι τότε... την κατανόησή σας και τα φώτα σας....
-Οι συνταγές που θα βρείτε εδω αναρτημένες είναι δοκιμασμένες στην πράξη. Έχουν πετύχει και φαγωθεί μέχρι το τελευταίο ψίχουλο και πήρανε τα εύσημα ακόμα και από τους πιο απαιτητικούς.
-Να ξέρετε επίσης ότι, εκτός από τη γεύση και την απόλαυση ενός φαγητού - γλυκού, βασικό θέμα για εμένα είναι το πόσο υγιεινό, ποιοτικό και παχυντικό είναι αυτό!!!! Μαγειρεύω με τον πλέον υγιεινό τρόπο προσπαθώντας να πετυχαίνω νοστιμιά και όφελος για τον οργανισμό ταυτόχρονα.
-Οι πιο πεπειραμένοι εννοείται πως μπορούν ελεύθερα να διορθώνουν ή και να προσθέτουν ιδέες, προτάσεις κλπ κλπ....



Καλώς σας βρήκα!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου